CD - Just One of Those Days
Just One of Those Days


 
Price: $10.00

Quantity in Stock:87

Availability:: Usually Ships in 2 to 3 Business Days
Product Code: CD-05

Description
 
1. Gone, Gone, Gone (Done Moved On)
2. Just One of Those Days
3. Sail Away
4. Very Same Place
5. Somebody Like You
6. Highway Patrol
7. Something Beautiful
8. Where Does the Money Come From
9. Rainin' You
10. That Old Pair of Jeans
11. If I Can Dream

LYRICS

"Gone Gone Gone (Done Moved On)"

Some sunny day-hay baby
When everything seems okay, baby
Youll wake up and find out youre alone
Cause Ill be gone
Gone, gone, gone really gone
Gone, ga-gone, cause you done me wrong

Everyone that you meet baby
As you walk down the street baby
Will ask you why youre walkin all alone
Why youre on your own
Just say Im gone
Gone, gone, gone
Gone, ga-gone, cause you done me wrong

If you change your way baby
You might get me to stay baby
Ya better hurry up if ya dont wanna be alone
Or Ill be gone
Gone, gone, gone
Really gone
Gone, Ga-gone
Cause you done me wrong

"Just One Of Those Days"

Five bucks for a Starbucks latte
Pullin' out of the parking lot your coffee
Spills all over your lap, yup
It's just one of those days
So you're cleaning up the mess
And forget about the stop sign
Pullin' up behind you is a man in blue
Whatcha' gonna do now, tell him
It's just one of those

Days, where nothing you do seems to go your
Way, you just got started, but you can't
Wait, for that setting sun to come
Be glad your day is done
And hope tomorrow ain't just another one
Those Days
Days

So you get where you're going 'bout an hour late
Can't find a parking space
Everybody's waiting on you to arrive
You don't want to lie so you tell 'em
It's just one of those days
And the guy in the tie is your supervisor, supervisor
Who just happened to stop by, why
It's just one of those

Chorus

Didn't know when I woke up today
Waking up was my first mistake
My first mistake

Outside my window the sun is shining
Birds are singing, maybe it's beginning to get better
You never know how it's gonna go
It's just one of those days
You think things might be looking up
But what's that, a tow truck
Pulling up to your car
Of course it is
Cuz' it's just one of those

Chorus

Five bucks for a Starbucks latte
Pullin' out of the parking lot your coffee
Spills all over your lap, yup
It's just one of those days
So you get where you're going 'bout an hour late
Can't find a parking space
Everybody's waiting on you to arrive
You don't want to lie so you tell 'em
It's just one of those days

"Sail Away"

In America you'll get food to eat
Won't have to run through the jungle
And scuff up your feet
You'll just sing about Jesus and drink wine all day
It's great to be an American

Ain't no lions or tigers-ain't no mamba snake
Just the sweet watermelon and the buckwheat cake
Ev'rybody is as happy as a man can be
Climb aboard, little wog-sail away with me

Sail away-sail away
We will cross the mighty ocean into Charleston Bay
Sail away-sail away
We will cross the mighty ocean into Charleston Bay

In America every man is free
To take care of his home and his family
You'll be as happy as a monkey in a monkey tree
You're all gonna be an American

Sail away-sail away
We will cross the mighty ocean into Charleston Bay
Sail away-sail away
We will cross the mighty ocean into Charleston Bay

"Very Same Place"

I like to think I saved your life
But you probably saved mine
Or maybe in some twist of fate
We saved each other at the very same time
You might have never kissed me
If I didn't insist
But you were worried about what you were getting into
I was worried about what I might miss and

I'm the one who takes too many chances and
You're the one who plays it safe
I don't know how, but we end up in
The very same place

You like to go to church on Sundays
I like to talk to god alone
I've got faith and intuition
You've got a long checklist and a fine toothed comb
You wanted dancing lessons
I said baby just feel the beat
You've got and IRA and a 401K
I've got a box full of old receipts and

Chorus

It don't matter how we got here
It don't matter where we've been
All we have in common is
This love we're in

Chorus

"Somebody Like You"

There's a new wind blowin' like I've never known.
I'm breathin' deeper than I've ever done.
And it sure feels good, to finally feel the way I do.
I wanna love somebody,
Love somebody like you.

An' I'm lettin' go of all my lonely yesterdays.
I've forgiven myself for the mistakes I've made.
Now there's just one thing, the only thing I wanna do, mmm, mmm.
I wanna love somebody,
Love somebody like you.

Yeah, I wanna feel the sunshine,
Shinin' down on me and you.
When you put your arms around me,
You let me know there's nothing in this world I can't do.

I used to run in circles goin' no-where fast.
I'd take, uh, one step forward end up two steps back.
Couldn't walk a straight line even if I wanted to, mmm, mmm.
I wanna love somebody,
Love somebody like you.

Whoa here we go now!

Yeah, I wanna feel the sunshine,
Shinin' down on me and you.
When you put your arms around me,
Well, baby there ain't nothing in this world I can't do.

Sometimes it's hard for me to understand,
But you're teachin' me to be a better man.
I don't want to take this life for granted like I used to do, no, no.
I wanna love somebody,
Love somebody like you.

I'm ready to love somebody,
Love somebody like you. Oooh.

An' I wanna love somebody,
Love somebody like you, yeah.

Oh yeah.
Oh, I wanna be the man in the middle of the night,
Shinin' like it's true.
I wanna be the man that you run to whenever I call on you
When everything that loved someone finally found it's way
Wanna be a better man
I see it in you yeah...

"Highway Patrol"

I got a star on my car and one on my chest,
A gun on my hip and the right to arrest
I'm the guy who's the boss on this highway
So watch out what you're doin' when you're drivin' my way
If you break the law, you'll hear from me, I know
I'm a-workin' for the state, I'm The Highway Patrol

Well, you'll know me when you see me, 'cause my door's painted white,
My siren a-screamin' and my flashin' red lights
I work all day and I work all night
Just a-keepin' law and order, tryin' to do what's right
If I write you out a ticket, then you'd better drive slow
I'm just a-doin' my job, I'm The Highway Patrol

I'm the highway patrol, the highway patrol,
My hours are long, and my pay is low
But I'll do my best to keep you driving slow
I'm just a-doin' my job, I'm The Highway Patrol

If your drivin' to fast like you shouldn't do,
You can bet your boots, I'm comin' after you
If you wanna race then get on a race track,
'Cause if you try and run away I'm gonna bring ya back
I'm here to keep all the speeders driving slow
I'm just a-doin' my job, I'm The Highway Patrol

I'm the highway patrol, the highway patrol,
My hours are long, and my pay is low
But I'll do my best to keep you driving slow
I'm just a-doin' my job, I'm The Highway Patrol

I'm just a-doin' my job
I'm The Highway Patrol

"Something Beautiful"

She'll find a treasure in a thrift store
Something someone else threw out
And she'll take it back home with her
And work a miracle somehow
What was junk then becomes
Something Beautiful

I felt like Jesus wouldn't want me
That's how lost I thought I was
When forgiveness seemed beyond me
So unworthy of love
But even in me she's finding
Something Beautiful

She takes the lost and the broken
She finds a way to make them shine
I don't know how she does it
But she does it every time

She says the difference
Between what we see and what might be
Is such a fine line
Oh there's nothing that can't be
Something Beautiful

So unworthy of love
But even in me she's finding
Something Beautiful

Chorus

She says the difference
Between what we see and what might be
Is such a fine line
To her there's nothing that can't be
Something Beautiful

Oh there's nothing that can't be
Something Beautiful

"Where Does The Money Come From"

Where does the money come from
Where does the money come from
Don't know where they get it but I gotta get me some
Where does the money come from

Old man Johnson's farm
Is now Tribeca landing
Where once were rows of cotton
You know they're rows of brick Mcmansions
Well they're selling faster than hotcakes
Nobody I know can afford one
Still we're singin'

Where does the money come from
Where does the money come from
Don't know where they get it but I gotta get me some
Where does the money come from
Where does the money come from
Where does the money come from
Don't know where they get it but I gotta get me some
Where does the money come from

Marble in the kitchen
Chandeliers down every hall
Oh and every single giant building
Has a three car garage mahal
You know I'm out here on my John Deere
I'm workin' from sun to sun
And I'm singin'

Where does the money come from
Where does the money come from
Don't know where they get it but I gotta get me some
Where does the money come from

Maybe they hit the lottery
Or maybe daddy's trust fund
Maybe they earned it honestly but I doubt it
Or maybe they're on the run

Chorus

I gotta get me some, I gotta get me some
Don't know where I gotta get me some

"Rainin' You"

When I looked out today
And saw that the sky was gray
I thought about the way
You loved days like this

And driving in to town
It really started coming down
Bringing me back around
To all that I miss

It feels like it's rainin' you
It feels like it's rainin' you

I didn't even run inside
Or worry about staying dry
Besides theres nowhere I can hide
From these feelings now

Running down my face
Takes me to another place
I can't think of a better way to drown

It feels like it's rainin' you
I can't explain it
But I am baptized anew
It feels like it's rainin' you

If I had my way
It would do this every day
I would never see the sun
Because the closest I get
To holding you again
Is every time that sky opens up

It feels like it's rainin' you
I can't explain it
But I am baptized anew
It feels like it's rainin' you
It feels like it's rainin' you

"That Old Pair Of Jeans"

Na, na na, na na na, naaa na na, na na na
Na, na na, na na na, naaa na na, na na na

All you used to do was put me down
But I found a way to get myself up off the ground
And all you used to do was criticise me
But now I found the good and I emphasise ya see

You would always get so sensitive
And try to turn your transgressions into my guiltiness
But now I'm certain of the way I live
And what I'm responsible for in this twisted game

And it's such a shame
That you try to make pain
Another word for my name
Whether giving or receiving
It's one and the same
Just one more link
In your long, long chain
But it's time to break
This frame and my strengthful will
Time to jump off this negative cycle we've built
Gave my heart
But my self-respect you won't steal
Now it's time to let ya know if you can hear me feel me

Na, na na, na na na, naaa na na, na na na
Na, na na, na na na, naaa na na, na na na

So I asked my momma for her two cents
And then I asked my little sister and I asked my friend
Then I asked my poppa once and I asked him again
Came two little consensus from all them opinions
That life is too short to be unhappy
And since I know what I'm worth there'll be no settling for dirt
Knowing what I deserve is gold
If I want diamonds then I can't settle for coal

Maybe I was just too strong to let go
Maybe I was just too weak to let it show
Maybe I was just too stubborn to say "No"
But whatever the case I can't take it no more

Na, na na, na na na, naaa na na, na na na
Na, na na, na na na, naaa na na, na na na

Na, na na, na na na, naaa na na, na na na
Na, na na, na na na, naaa na na, na na na

Na, na na, na na na, naaa na na, na na na
Na, na na, na na na, naaa na na, na na na

Sometimes I think maybe we'll patch it all up
Like a favourite pair of jeans that you won't give up on
Or maybe one of these arguments we'll make up
And start again like when we started this up
Back when everything was fresh
And every moment a blessing
I'd laugh at all of your jokes
You'd listen to my suggestions
One mind, one soul,
One common destination
Now we can't help but fight over the direction

"If I Can Dream"

There must be lights burning brighter somewhere
Got to be birds flying higher in a sky more blue
If I can dream of a better land
Where all my brothers walk hand in hand
Tell me why, oh why, oh why cant my dream come true

There must be peace and understanding sometime
Strong winds of promise that will blow away
All the doubt and fear
If I can dream of a warmer sun
Where hope keeps shining on everyone
Tell me why, oh why, oh why wont that sun appear

Were lost in a cloud
With too much rain
Were trapped in a world
Thats troubled with pain
But as long as a man
Has the strength to dream
He can redeem his soul and fly

Deep in my heart theres a trembling question
Still I am sure that the answer gonna come somehow
Out there in the dark, theres a beckoning candle
And while I can think, while I can talk
While I can stand, while I can walk
While I can dream, please let my dream
Come true, right now
Let it come true right now
Oh yeah

Average Customer Review: 5 of 5 Total Reviews: 2 Write a review.

  1 of 1 people found the following review helpful:
 
Amazing December 3, 2009
Reviewer: Brandon Fleming from Rapid City, SD United States  
this CD is AWESOME!!!!!!!!!!!!! Love it. cant wait for you guys to come again next year!!!!

Was this review helpful to you?

  2 of 2 people found the following review helpful:
 
Just One of Those Days August 24, 2009
Reviewer: JudyNichols from Burton,OHUnited States  
Wonderful!!! Love these guys. Such tonal accuracy and blend. Every song on this Cd is a WINNER!

Was this review helpful to you?